Dcode

Kako digitalni marketing može pomoći vašoj kompaniji?

Kako digitalni marketing može pomoći vašoj kompaniji?

Razvoj interneta utjecao je na cijeli svijet pa tako i na marketing. Iako se i dalje, kada se priča o marketingu misli na tradicionalne oblike oglašavanja, kao što su TV reklame i billboard plakati, digitalni marketing je taj u koji se posljednjih godina najviše ulaže.

1. Šta je digitalni marketing?

Digitalni marketing obuhvaća sve aktivnosti promoviranja vašeg poslovanja te proizvoda i usluga koje nudite kroz digitalne kanale kao što su web stranice, društvene mreže, e-mail, plaćeni oglasi na tražilicama, display oglašavanje, native oglašavanje te SEO odnosno optimizacija za tražilice.

2. Tehnike digitalnog marketinga

Već smo spominjali odabir prave tehnike za internet marketing, a sada ćemo svaku od njih detaljno objasniti. Tehnike su raznolike i s njima je lako eksperimentirati kako biste pronašli onu koja ostvaruje najbolje rezultate za vaše poslovanje.

2.1 SEO (Search Engine Optimization) i content marketing

SEO, odnosno optimizacija sadržaja za tražilice, je skup tehnika optimiziranja web stranice i sadržaja vezanog uz nju s ciljem što boljeg pozicioniranja stranice na web tražilicama. Jednostavnije rečeno, SEO omogućuje da se vaša web stranica prikazuje među prvim rezultatima na tražilici nakon što korisnici upišu određeni pojam, bez da za to morate koristiti plaćeno oglašavanje.

2.2 Google Ads oglašavanje

Google je najpopularnija tražilica na svijetu, stoga ne čudi da je tu prednost iskoristio kako bi na tržištu ponudio velik broj alata digitalnog marketinga. Nije tajna da Google najveći dio prihoda ostvaruje od oglašavanja.

2.3 Društvene mreže i oglašavanje na društvenim mrežama

Digitalni marketing podrazumijeva komuniciranje svoje poruke na mjestima gdje se vaša publika zadržava, a to su sigurno društvene mreže. Iako se upravljanje profilima na društvenim mrežama čini jednostavno i nešto što se može odraditi zatvorenih očiju, zapamtite da oni koji ostvaruju najviše uspjeha na društvenim mrežama imaju detaljno razvijene planove za njihovo vođenje u sklopu strategija digitalnog marketinga. Da bi vaša komunikacija na društvenim mrežama bila uspješna treba sadržavati 4 neizbježna elementa: slušanje, utjecaj (influencing), povezivanje i prodaju.

2.4 Facebook oglašavanje

Facebook je i dalje najveća društvena mreža koja ima 2,5 milijarde aktivnih korisnika, a među njima se sigurno nalazi i vaša publika. Omogućava vam da svoje oglase stavite pred publiku za koju ste procijenili da će biti zainteresirana za vaše proizvode i usluge, možete je ciljati na temelju lokacije, demografskih značajki, interesima i ponašanju, Moguće je biti i kreativan uz napredne opcije ciljanja kao što su ponašanje tijekom kupnje ili targetiranje na temelju životnih događaja.

2.5 Instagram oglašavanje

Instagram je po brojkama druga najpopularnija društvena mreža s oko milijardu aktivnih korisnika. Specifičan je po tome što je to društvena mreža namijenjena isključivo za mobilne uređaje, a glavni fokus je na objavljivanju fotografija. Na njemu nisu dozvoljeni čak ni linkovi (osim u opisu profila), što znači želite li nekoga usmjeriti van Instagrama morat ćete koristiti oglase. S obzirom da je Facebook kupio instagram svo postavljanje se vrši putem Facebookovih servisa za kreiranje oglasa i isto je kao kod Facebook oglasa. Da biste se mogli oglašavati na Instagramu morate svoj profil iz privatnog prebaciti na poslovni profil. Kod prebacivanja na poslovni profil dobivate i dodatne benefite kao što su detaljna statistika pratitelja i doseg objava.

2.6 LinkedIn oglašavanje

Malo ljudi zna da je LinkedIn bio jedna od prvih društvenih mreža na svijetu, a razlog leži u tome što je on prvenstveno fokusiran na povezivanje ljudi u poslovnom svijetu. To je doprinijelo i dojmu da je LinkedIn zapravo zaboravljen, neki bi rekli čak i mrtav, no broj aktivnih korisnika govori drugačije. Čak 575 milijuna poslovnih ljudi povezuje se na ovoj mreži. Zbog toga je ova mreža idealna ako želite klijente iz poslovnog svijeta.

2.7 Twitter oglašavanje

Twitter je specifična društvena mreža prvenstveno po tome što se nije puno odmakla od svog početnog formata, a karakteriziraju je objave koje ne mogu biti duže od 140 znakova. Uz objave je dopušteno objavljivati fotografije, linkove i video materijale. Twitter ima otprilike 330 milijuna aktivnih korisnika, a pretežito se radi o zreloj publici. 63% korisnika Twittera nalazi se u dobnoj skupini od 35 do 65 godina.

2.8 E mail marketing

Iako su ostali oblici digitalnog marketinga bacili e-mail marketing (newsletter) u drugi plan on je još uvijek moćno sredstvo komunikacije s vašim postojećim i potencijalnim kupcima. Njegova najveća moć leži u tome što je usmjeren na korisnike koji su već pokazali interes za vaše poslovanje, žele primati vaš sadržaj i pratiti novosti o vašim proizvodima i uslugama.