Kako digitalni marketing može pomoći vašoj firmi?
Digitalni marketing se dijeli na pet glavnih područja: E-mail marketing, internet oglašavanje (PPC marketing), SEO, Društvene mreže te Copywriting / Content writing, a uz ovih pet najpoznatijih područja digitale možemo spomenuti i razne Viber i WhatsApp grupe, e-Commerce, video produkciju, internet podcaste, web i landing stranice, Business kartice na Google mapama, itd.
Kao što vidimo, radi se o ogromnom području s mnoštvom kanala koji mogu pomoći svakoj firmi koja želi svoje reklamne budžete prilagoditi modernom oglašavanju.
Jedan od razloga zašto ćete s digitalnim marketingom unaprijediti poslovanje vaše firme leži i u sljedećim prednostima digitalnog marketinga naspram onog tradicionalnog:
- Ogroman doseg potencijalnih kupaca ili klijenata,
- Mogućnost pobližeg targetiranja potencijalnih kupaca ili klijenata,
- Mogućnost retargetiranja osoba koje su iskazale neki prvotni interes za našu reklamu,
- Fleksibilan budžet (uz nekoliko klikova regulirate potrošnju i usmjeravate je na onu kampanju koja daje najviše rezultata),
- Mogućnost veće kreative (izgled oglasa, vizuali, itd.),
- Izvanredna kontrola nad digitalnim reklamnim kampanjama,
- Iscrpni izvještaji i analitike, u realnom vremenu te
- Mogućnost dvosmjerne komunikacije.